Bacalah dengan (menyebut) nama Tuhanmu Yang menciptakan,Dia telah menciptakan manusia dari segumpal darah. Bacalah, dan Tuhanmulah Yang Maha Pemurah,Yang mengajar (manusia) dengan perantaran kalam,Dia mengajar kepada manusia apa yang tidak diketahuinya. Ketahuilah! Sesungguhnya manusia benar-benar melampaui batas,kerana dia melihat dirinya serba cukup. Sesungguhnya hanya kepada Tuhanmulah kembali(mu).

Isnin, 14 Jun 2010

What Happen?



Aduh-aduh,dalam demam piala dunia ni tercemar lak masalah berlaku dalam Persatuan BolaSepak Perak. Setelah aku baca dan apa berlaku di sukma Melaka amat menyedihkan aku.

Sila baca,

http://kedahlanie.blogspot.com/2010/06/realiti-bola-sepak-di-malaysia-kemelut.html

Kepada orang-orang berkenaan tolong la bantu pasukan perak ini walaupun aku penyokong Kedah. Hal ini kerana melibatkan sukan dan nasib pemain-pemain tersebut. Jangan jadikan bolasepak ini suatu kekejaman politik anda sehingga mereka tidak dapat pergi jauh.

Biarlah sesiapa pun yang jadi ketua bolasepak ini yang penting kerjasama membantu pasukan Perak ini mengembalikan kegemilangan sebagai pasukan gergasi yang menjadi musuh tradisi Selangor,Kedah dan pasukan-pasukan lain.

Majulah Sukan Untuk Negara

....Kerana Tuhan Untuk Manusia....

Tiada ulasan: